Objednajte do:

HOD MIN SEK

A obálku Vám pošleme ešte dnes.

Koľko nožov si želáte nabrúsiť?


50 rokov skúseností

A Viac ako 50,000 spokojných zákazníkov

Všetko čo potrebujete Vám pošleme domov

Súkromne
Firma
?

Nápoveda

Zvoľte počet položiek, ktoré chcete brúsiť. Ak máte napríklad 4 nože a 2 nožnice, vyberte 6 ks. Ak chcete mať viac ako 7 položiek, potrebujete už 2 Ostré Obálky.
?

Nápoveda

Ak chcete mať vždy ostré nože, vyberte si predplatné 1-2 krát ročne za lepšie ceny. V opačnom prípade si zvoľte jednorázové brúsenie a v prípade potreby objednajte vždy novú Ostrú Obálku.
?

Nápoveda

PROFI-brúsenie by ste mali zvoliť ak Vaše nože stoja viac 50 € za kus! PROFI-brúsenie znamená použitie viacerých brúsnych cyklov a leštenia a výsledná ostrosť najvyššej kvality.
?

Nápoveda

Ak ste dostali darčekovú poukážku, zvoľte "Použiť darčekový kód" ako voľbu pre počet nožov na brúsenie. Potom môžete zadať kód do tohto políčka. Ak ste si vybrali jednorázové brúsenie, toto pole bude skryté a kód sa použiť nedá.
Súhlasím s podmienkami
s povinnosťou platby
?

Nápoveda

Zvoľte počet položiek, ktoré chcete brúsiť. Ak máte napríklad 4 nože a 2 nožnice, vyberte 6 ks. Ak chcete mať viac ako 7 položiek, potrebujete už 2 Ostré Obálky.
?

Nápoveda

Ak chcete mať vždy ostré nože, vyberte si predplatné 1-2 krát ročne za lepšie ceny. V opačnom prípade si zvoľte jednorázové brúsenie a v prípade potreby objednajte vždy novú Ostrú Obálku.
?

Nápoveda

PROFI-brúsenie by ste mali zvoliť ak Vaše nože stoja viac 50 € za kus! PROFI-brúsenie znamená použitie viacerých brúsnych cyklov a leštenia a výsledná ostrosť najvyššej kvality.
?

Nápoveda

Ak ste dostali darčekovú poukážku, zvoľte "Použiť darčekový kód" ako voľbu pre počet nožov na brúsenie. Potom môžete zadať kód do tohto políčka. Ak ste si vybrali jednorázové brúsenie, toto pole bude skryté a kód sa použiť nedá.
Súhlasím s podmienkami
s povinnosťou platby

Zasielanie/pošta

Ihneď po objednaní, Vám pošleme domov Ostrú Obálku. Faktúru posielame heď po brúsení, alebo najneskôr 15 dní od odoslania Obálky. Faktúru posielame najprv emailom. Ak by sme evidovali meškanie platby, zašleme Vám faktúru v papierovej podobe.

Ak máte predplatené Obálky:

Faktúru vystavíme až pri termíne predplatného. Ak ste si napríklad predplatili 1 Ostrú Obálku do roka, tak novú faktúru Vám vystavíme až o 12 mesiacov, kedy zároveň pošleme novú Obálku. Ak by ste si želali posunúť termín novej Obálky, radi Vám vyhovieme, prosím napíšte nám email. Treba tak však urobiť ešte pred tým, ako Vám novú Obálku odošleme. Naše najväčšie náklady sú poštovné, náklad na špeciálnu obálku a administratíva.

Ak dostanete Vašu novú Ostrú Obálku a zistíte, že ju ešte nepotrebujete, môžete si ju odložiť na neskôr. Obálku môžete využiť kedykoľvek (vek Obálky nikdy neoverujeme), alebo ju môžete napríklad aj darovať.

Jednorázové brúsenie je podstatne drahšie ako predplatné. Nikdy zákazníkom neposielame predplatené obálky, pokiaľ by si to sami neobjednali. Prosím skontrolujte si potvrdenie objednávky v emaily (prípadne v nevyžiadanej pošte). Ak by ste nevedeli násť objednávku, radi Vám pošleme kópiu.

Ak si želáte zrušiť predplatné, prosím urobte tak ešte predtým ako Vám pošleme novú Obálku. Ak Vám nová Obálka už bola doručená, môžete ju použiť, alebo darovať. Ak si aj tak prajete zrušenie, budeme Vám musieť účtovať náklady na materiál (Obálka, ochrany), poštovné a administratívne náklady vo výške 15€ za každú nepoužitú Obálku.

Prvú faktúru posielame vždy emailom. V prípade, že nezaregistrujeme platbu, tak Vám dodatočne pošleme papierovú faktúru. V prípade, že ani potom neregistrujeme platbu, pošleme Vám na email upozornenie o nezaplatení.  Ak ste faktúru nedostali, ospravedlňujeme sa za nedopatrenie. V upozornení nájdete opäť priloženú pôvodnú faktúru a teda aj platobné údaje.

Možnosť 1:

Prevod môže trvať aj niekoľko dní. Ak ste zaplatili včas, ale na poslednú chvíľu, môže tento problém nastať. Ak ste zaplatili včas, jednoducho pripomienku ignorujte.

Možnosť 2:

Možno ste zadali nesprávne platobné údaje. Prosím skontrolujte si číslo účtu a variabilný symbol.

Ak sa na Vás nevzťahuje ani jedna z možností, prosím kontaktujte nás emailom.

Materiál/obaly

Ihneď po objednaní, Vám pošleme domov Ostrú Obálku. Faktúru posielame heď po brúsení, alebo najneskôr 15 dní od odoslania Obálky. Faktúru posielame najprv emailom. Ak by sme evidovali meškanie platby, zašleme Vám faktúru v papierovej podobe.

Ak máte predplatené Obálky:

Faktúru vystavíme až pri termíne predplatného. Ak ste si napríklad predplatili 1 Ostrú Obálku do roka, tak novú faktúru Vám vystavíme až o 12 mesiacov, kedy zároveň pošleme novú Obálku. Ak by ste si želali posunúť termín novej Obálky, radi Vám vyhovieme, prosím napíšte nám email. Treba tak však urobiť ešte pred tým, ako Vám novú Obálku odošleme. Naše najväčšie náklady sú poštovné, náklad na špeciálnu obálku a administratíva.

Ak dostanete Vašu novú Ostrú Obálku a zistíte, že ju ešte nepotrebujete, môžete si ju odložiť na neskôr. Obálku môžete využiť kedykoľvek (vek Obálky nikdy neoverujeme), alebo ju môžete napríklad aj darovať.

Jednorázové brúsenie je podstatne drahšie ako predplatné. Nikdy zákazníkom neposielame predplatené obálky, pokiaľ by si to sami neobjednali. Prosím skontrolujte si potvrdenie objednávky v emaily (prípadne v nevyžiadanej pošte). Ak by ste nevedeli násť objednávku, radi Vám pošleme kópiu.

Ak si želáte zrušiť predplatné, prosím urobte tak ešte predtým ako Vám pošleme novú Obálku. Ak Vám nová Obálka už bola doručená, môžete ju použiť, alebo darovať. Ak si aj tak prajete zrušenie, budeme Vám musieť účtovať náklady na materiál (Obálka, ochrany), poštovné a administratívne náklady vo výške 15€ za každú nepoužitú Obálku.

Prvú faktúru posielame vždy emailom. V prípade, že nezaregistrujeme platbu, tak Vám dodatočne pošleme papierovú faktúru. V prípade, že ani potom neregistrujeme platbu, pošleme Vám na email upozornenie o nezaplatení.  Ak ste faktúru nedostali, ospravedlňujeme sa za nedopatrenie. V upozornení nájdete opäť priloženú pôvodnú faktúru a teda aj platobné údaje.

Možnosť 1:

Prevod môže trvať aj niekoľko dní. Ak ste zaplatili včas, ale na poslednú chvíľu, môže tento problém nastať. Ak ste zaplatili včas, jednoducho pripomienku ignorujte.

Možnosť 2:

Možno ste zadali nesprávne platobné údaje. Prosím skontrolujte si číslo účtu a variabilný symbol.

Ak sa na Vás nevzťahuje ani jedna z možností, prosím kontaktujte nás emailom.

Brúsenie

Ihneď po objednaní, Vám pošleme domov Ostrú Obálku. Faktúru posielame heď po brúsení, alebo najneskôr 15 dní od odoslania Obálky. Faktúru posielame najprv emailom. Ak by sme evidovali meškanie platby, zašleme Vám faktúru v papierovej podobe.

Ak máte predplatené Obálky:

Faktúru vystavíme až pri termíne predplatného. Ak ste si napríklad predplatili 1 Ostrú Obálku do roka, tak novú faktúru Vám vystavíme až o 12 mesiacov, kedy zároveň pošleme novú Obálku. Ak by ste si želali posunúť termín novej Obálky, radi Vám vyhovieme, prosím napíšte nám email. Treba tak však urobiť ešte pred tým, ako Vám novú Obálku odošleme. Naše najväčšie náklady sú poštovné, náklad na špeciálnu obálku a administratíva.

Ak dostanete Vašu novú Ostrú Obálku a zistíte, že ju ešte nepotrebujete, môžete si ju odložiť na neskôr. Obálku môžete využiť kedykoľvek (vek Obálky nikdy neoverujeme), alebo ju môžete napríklad aj darovať.

Jednorázové brúsenie je podstatne drahšie ako predplatné. Nikdy zákazníkom neposielame predplatené obálky, pokiaľ by si to sami neobjednali. Prosím skontrolujte si potvrdenie objednávky v emaily (prípadne v nevyžiadanej pošte). Ak by ste nevedeli násť objednávku, radi Vám pošleme kópiu.

Ak si želáte zrušiť predplatné, prosím urobte tak ešte predtým ako Vám pošleme novú Obálku. Ak Vám nová Obálka už bola doručená, môžete ju použiť, alebo darovať. Ak si aj tak prajete zrušenie, budeme Vám musieť účtovať náklady na materiál (Obálka, ochrany), poštovné a administratívne náklady vo výške 15€ za každú nepoužitú Obálku.

Prvú faktúru posielame vždy emailom. V prípade, že nezaregistrujeme platbu, tak Vám dodatočne pošleme papierovú faktúru. V prípade, že ani potom neregistrujeme platbu, pošleme Vám na email upozornenie o nezaplatení.  Ak ste faktúru nedostali, ospravedlňujeme sa za nedopatrenie. V upozornení nájdete opäť priloženú pôvodnú faktúru a teda aj platobné údaje.

Možnosť 1:

Prevod môže trvať aj niekoľko dní. Ak ste zaplatili včas, ale na poslednú chvíľu, môže tento problém nastať. Ak ste zaplatili včas, jednoducho pripomienku ignorujte.

Možnosť 2:

Možno ste zadali nesprávne platobné údaje. Prosím skontrolujte si číslo účtu a variabilný symbol.

Ak sa na Vás nevzťahuje ani jedna z možností, prosím kontaktujte nás emailom.

Fakturácia

Ihneď po objednaní, Vám pošleme domov Ostrú Obálku. Faktúru posielame heď po brúsení, alebo najneskôr 15 dní od odoslania Obálky. Faktúru posielame najprv emailom. Ak by sme evidovali meškanie platby, zašleme Vám faktúru v papierovej podobe.

Ak máte predplatené Obálky:

Faktúru vystavíme až pri termíne predplatného. Ak ste si napríklad predplatili 1 Ostrú Obálku do roka, tak novú faktúru Vám vystavíme až o 12 mesiacov, kedy zároveň pošleme novú Obálku. Ak by ste si želali posunúť termín novej Obálky, radi Vám vyhovieme, prosím napíšte nám email. Treba tak však urobiť ešte pred tým, ako Vám novú Obálku odošleme. Naše najväčšie náklady sú poštovné, náklad na špeciálnu obálku a administratíva.

Ak dostanete Vašu novú Ostrú Obálku a zistíte, že ju ešte nepotrebujete, môžete si ju odložiť na neskôr. Obálku môžete využiť kedykoľvek (vek Obálky nikdy neoverujeme), alebo ju môžete napríklad aj darovať.

Jednorázové brúsenie je podstatne drahšie ako predplatné. Nikdy zákazníkom neposielame predplatené obálky, pokiaľ by si to sami neobjednali. Prosím skontrolujte si potvrdenie objednávky v emaily (prípadne v nevyžiadanej pošte). Ak by ste nevedeli násť objednávku, radi Vám pošleme kópiu.

Ak si želáte zrušiť predplatné, prosím urobte tak ešte predtým ako Vám pošleme novú Obálku. Ak Vám nová Obálka už bola doručená, môžete ju použiť, alebo darovať. Ak si aj tak prajete zrušenie, budeme Vám musieť účtovať náklady na materiál (Obálka, ochrany), poštovné a administratívne náklady vo výške 15€ za každú nepoužitú Obálku.

Prvú faktúru posielame vždy emailom. V prípade, že nezaregistrujeme platbu, tak Vám dodatočne pošleme papierovú faktúru. V prípade, že ani potom neregistrujeme platbu, pošleme Vám na email upozornenie o nezaplatení.  Ak ste faktúru nedostali, ospravedlňujeme sa za nedopatrenie. V upozornení nájdete opäť priloženú pôvodnú faktúru a teda aj platobné údaje.

Možnosť 1:

Prevod môže trvať aj niekoľko dní. Ak ste zaplatili včas, ale na poslednú chvíľu, môže tento problém nastať. Ak ste zaplatili včas, jednoducho pripomienku ignorujte.

Možnosť 2:

Možno ste zadali nesprávne platobné údaje. Prosím skontrolujte si číslo účtu a variabilný symbol.

Ak sa na Vás nevzťahuje ani jedna z možností, prosím kontaktujte nás emailom.

Predplatné

Ihneď po objednaní, Vám pošleme domov Ostrú Obálku. Faktúru posielame heď po brúsení, alebo najneskôr 15 dní od odoslania Obálky. Faktúru posielame najprv emailom. Ak by sme evidovali meškanie platby, zašleme Vám faktúru v papierovej podobe.

Ak máte predplatené Obálky:

Faktúru vystavíme až pri termíne predplatného. Ak ste si napríklad predplatili 1 Ostrú Obálku do roka, tak novú faktúru Vám vystavíme až o 12 mesiacov, kedy zároveň pošleme novú Obálku. Ak by ste si želali posunúť termín novej Obálky, radi Vám vyhovieme, prosím napíšte nám email. Treba tak však urobiť ešte pred tým, ako Vám novú Obálku odošleme. Naše najväčšie náklady sú poštovné, náklad na špeciálnu obálku a administratíva.

Ak dostanete Vašu novú Ostrú Obálku a zistíte, že ju ešte nepotrebujete, môžete si ju odložiť na neskôr. Obálku môžete využiť kedykoľvek (vek Obálky nikdy neoverujeme), alebo ju môžete napríklad aj darovať.

Jednorázové brúsenie je podstatne drahšie ako predplatné. Nikdy zákazníkom neposielame predplatené obálky, pokiaľ by si to sami neobjednali. Prosím skontrolujte si potvrdenie objednávky v emaily (prípadne v nevyžiadanej pošte). Ak by ste nevedeli násť objednávku, radi Vám pošleme kópiu.

Ak si želáte zrušiť predplatné, prosím urobte tak ešte predtým ako Vám pošleme novú Obálku. Ak Vám nová Obálka už bola doručená, môžete ju použiť, alebo darovať. Ak si aj tak prajete zrušenie, budeme Vám musieť účtovať náklady na materiál (Obálka, ochrany), poštovné a administratívne náklady vo výške 15€ za každú nepoužitú Obálku.

Prvú faktúru posielame vždy emailom. V prípade, že nezaregistrujeme platbu, tak Vám dodatočne pošleme papierovú faktúru. V prípade, že ani potom neregistrujeme platbu, pošleme Vám na email upozornenie o nezaplatení.  Ak ste faktúru nedostali, ospravedlňujeme sa za nedopatrenie. V upozornení nájdete opäť priloženú pôvodnú faktúru a teda aj platobné údaje.

Možnosť 1:

Prevod môže trvať aj niekoľko dní. Ak ste zaplatili včas, ale na poslednú chvíľu, môže tento problém nastať. Ak ste zaplatili včas, jednoducho pripomienku ignorujte.

Možnosť 2:

Možno ste zadali nesprávne platobné údaje. Prosím skontrolujte si číslo účtu a variabilný symbol.

Ak sa na Vás nevzťahuje ani jedna z možností, prosím kontaktujte nás emailom.

Ostatné otázky

Ihneď po objednaní, Vám pošleme domov Ostrú Obálku. Faktúru posielame heď po brúsení, alebo najneskôr 15 dní od odoslania Obálky. Faktúru posielame najprv emailom. Ak by sme evidovali meškanie platby, zašleme Vám faktúru v papierovej podobe.

Ak máte predplatené Obálky:

Faktúru vystavíme až pri termíne predplatného. Ak ste si napríklad predplatili 1 Ostrú Obálku do roka, tak novú faktúru Vám vystavíme až o 12 mesiacov, kedy zároveň pošleme novú Obálku. Ak by ste si želali posunúť termín novej Obálky, radi Vám vyhovieme, prosím napíšte nám email. Treba tak však urobiť ešte pred tým, ako Vám novú Obálku odošleme. Naše najväčšie náklady sú poštovné, náklad na špeciálnu obálku a administratíva.

Ak dostanete Vašu novú Ostrú Obálku a zistíte, že ju ešte nepotrebujete, môžete si ju odložiť na neskôr. Obálku môžete využiť kedykoľvek (vek Obálky nikdy neoverujeme), alebo ju môžete napríklad aj darovať.

Jednorázové brúsenie je podstatne drahšie ako predplatné. Nikdy zákazníkom neposielame predplatené obálky, pokiaľ by si to sami neobjednali. Prosím skontrolujte si potvrdenie objednávky v emaily (prípadne v nevyžiadanej pošte). Ak by ste nevedeli násť objednávku, radi Vám pošleme kópiu.

Ak si želáte zrušiť predplatné, prosím urobte tak ešte predtým ako Vám pošleme novú Obálku. Ak Vám nová Obálka už bola doručená, môžete ju použiť, alebo darovať. Ak si aj tak prajete zrušenie, budeme Vám musieť účtovať náklady na materiál (Obálka, ochrany), poštovné a administratívne náklady vo výške 15€ za každú nepoužitú Obálku.

Prvú faktúru posielame vždy emailom. V prípade, že nezaregistrujeme platbu, tak Vám dodatočne pošleme papierovú faktúru. V prípade, že ani potom neregistrujeme platbu, pošleme Vám na email upozornenie o nezaplatení.  Ak ste faktúru nedostali, ospravedlňujeme sa za nedopatrenie. V upozornení nájdete opäť priloženú pôvodnú faktúru a teda aj platobné údaje.

Možnosť 1:

Prevod môže trvať aj niekoľko dní. Ak ste zaplatili včas, ale na poslednú chvíľu, môže tento problém nastať. Ak ste zaplatili včas, jednoducho pripomienku ignorujte.

Možnosť 2:

Možno ste zadali nesprávne platobné údaje. Prosím skontrolujte si číslo účtu a variabilný symbol.

Ak sa na Vás nevzťahuje ani jedna z možností, prosím kontaktujte nás emailom.