Ako je to s platbou?

Ihneď po objednaní, Vám pošleme domov Ostrú Obálku. Faktúru posielame heď po brúsení, alebo najneskôr 15 dní od odoslania Obálky. Faktúru posielame najprv emailom. Ak by sme evidovali meškanie platby, zašleme Vám faktúru v papierovej podobe.

Ak máte predplatené Obálky:

Faktúru vystavíme až pri termíne predplatného. Ak ste si napríklad predplatili 1 Ostrú Obálku do roka, tak novú faktúru Vám vystavíme až o 12 mesiacov, kedy zároveň pošleme novú Obálku. Ak by ste si želali posunúť termín novej Obálky, radi Vám vyhovieme, prosím napíšte nám email. Treba tak však urobiť ešte pred tým, ako Vám novú Obálku odošleme. Naše najväčšie náklady sú poštovné, náklad na špeciálnu obálku a administratíva.

Ak dostanete Vašu novú Ostrú Obálku a zistíte, že ju ešte nepotrebujete, môžete si ju odložiť na neskôr. Obálku môžete využiť kedykoľvek (vek Obálky nikdy neoverujeme), alebo ju môžete napríklad aj darovať.

Prišlo mi upozornenie o nezaplateni, ale nedostal som faktúru!

Prvú faktúru posielame vždy emailom. V prípade, že nezaregistrujeme platbu, tak Vám dodatočne pošleme papierovú faktúru. V prípade, že ani potom neregistrujeme platbu, pošleme Vám na email upozornenie o nezaplatení.  Ak ste faktúru nedostali, ospravedlňujeme sa za nedopatrenie. V upozornení nájdete opäť priloženú pôvodnú faktúru a teda aj platobné údaje.

Faktúru som uhradil, ale aj tak mi prišla pripomienka?

Možnosť 1:

Prevod môže trvať aj niekoľko dní. Ak ste zaplatili včas, ale na poslednú chvíľu, môže tento problém nastať. Ak ste zaplatili včas, jednoducho pripomienku ignorujte.

Možnosť 2:

Možno ste zadali nesprávne platobné údaje. Prosím skontrolujte si číslo účtu a variabilný symbol.

Ak sa na Vás nevzťahuje ani jedna z možností, prosím kontaktujte nás emailom.

Myslel som, že som objednal jednorázové brúsenie a po čase mi prišla ďalšia Obálka?

Jednorázové brúsenie je podstatne drahšie ako predplatné. Nikdy zákazníkom neposielame predplatené obálky, pokiaľ by si to sami neobjednali. Prosím skontrolujte si potvrdenie objednávky v emaily (prípadne v nevyžiadanej pošte). Ak by ste nevedeli násť objednávku, radi Vám pošleme kópiu.

Ak si želáte zrušiť predplatné, prosím urobte tak ešte predtým ako Vám pošleme novú Obálku. Ak Vám nová Obálka už bola doručená, môžete ju použiť, alebo darovať. Ak si aj tak prajete zrušenie, budeme Vám musieť účtovať náklady na materiál (Obálka, ochrany), poštovné a administratívne náklady vo výške 15€ za každú nepoužitú Obálku.